مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 25 تیر 1402 ساعت 09:002023-07-16اقتصادي

خبر خوب| ظرفیت تولیدی نیروگاه های خورشیدی خراسان شمالی از 2700 کیلووات فراتر رفت


رییس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی گفت: با احداث یک نیروگاه جدید 20 کیلوواتی، مجموع ظرفیت تولیدی نیروگاه های خورشیدی خراسان شمالی به بیش ار 2700 کیلووات رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بجنورد، حسن چاهی، رییس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: با هدف فرهنگ سازی در بخش انرژی های تجدید پذیر و هم چنین توسعه پایدار، این شرکت اقدام به نصب و راه اندازی نیروگاه خورشیدی دیگری به ظرفیت 20 کیلووات در ساختمان ستادی خود کرد.

وی با بیان این که برای احداث این نیروگاه 5 میلیارد و 400 میلیون ریال اعتبار تخصیص داده شد، گفت: برای اجرای این سامانه، 80 پنل خورشیدی و یک دستگاه اینورتر نصب شد، تا با راه اندازی آن 20 کیلووات انرژی الکتریکی تولید کند.

رییس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق خراسان شمالی با بیان این که با احداث این نیروگاه، مجموع ظرفیت نیروگاه های انرژی خورشیدی شرکت توزیع نیروی برق استان به 130 کیلووات رسیده است، تاکید کرد: این سامانه در تمام شبانه روز اقدام به تولید انرژی کرده و معادل 20 درصد برق مصرفی این شرکت را تامین و مازاد تولید را به شبکه سراسری برق تزریق می کند.

چاهی با بیان این که نصب سامانه های خورشیدی موجب کاهش هزینه و تلفات انرژی می شود، افزود: خوشبختانه با توجه بالا ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| ظرفیت تولیدی نیروگاه های خورشیدی خراسان شمالی از 2700 کیلووات فراتر رفت

خبر خوب| ظرفیت تولیدی نیروگاه های خورشیدی خراسان شمالی از 2700 کیلووات فراتر رفت